Midi Silver skirt & leather jacket

October 1, 2016


Niekada nemaniau, kad ateis tas laikas, kai nešiosiu midi ilgio sijoną, o dar ir sidabrinės spalvos! Ne paslaptis, kad midi sijonai dabar labai "ant bangos" ir šiai bangai pasidaviau ir aš. Nors turiu pripažinti, kad teko išsimatuoti milijoną skirtingų sijonų skirtingose parduotuvėse, kol radau tą vieną vienintelį, kuris tobulai tiko mano figūros tipui. Dauguma jų mane išstorindavo ties klubais (nes jie pas mane platoki). Bet šis Zaros gėris pavergė mane tiek savo spalva - tiek tuo, kaip atrodo užsidėjus. Tiesa, tik dabar suvokiau, kad šis derinys, kurį devėjau einant į NYX parduotuvės atidarymą yra nuo galvos iki kojų iš Zaros! Stilinga ir daugumai prieinama, ar ne? 

foto : Absentta

- - - - - - - - - - 


I never though I will wear a midi skirt some day. Especially in metallic silver color. It's not a secret that metallic midi skirts and midi skirts in general are the biggest trend this autumn / winter. So I decided to go with the trend and get myself one. I have to admit. I tried like a million different midi skirts at different stores until I found that perfect one, that fit me like a glove and didn't made me look fat haha ( yeah, most of them made me look fat at the hips). But this Zara skirt is just perfect for my body shape. Oh and just now I realized that my whole outfit is from Zara. Stylish and affordable, don't you think?

photo : Absentta


shoes ZARA | skirt ZARA | backpack ZARA | jacket ZARA | top H&M 


2 comments on "Midi Silver skirt & leather jacket"